Princess 01.182092.01.001 Airfryer Gril - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.182092.01.001 Airfryer Gril op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

d**********@g******** 26-01-2024

Het is een grote airfryer maar redelijk lichtgewicht. Hij is makkelijk te verplaatsen en weg te zetten na gebruik. Voor het gebruik van vlees zit er een thermometer bij die goed werkt (Vergeleken met mijn normale vlees thermometer). Hij werkt heel overzichtelijk het enige wat mij niet duidelijk werd was wanneer deze op temperatuur zou zijn. De mand is erg ruim en het display is goed overzichtelijk en te bedienen. het snoer is wel wat kort waardoor het wat beperkt te plaatsen is.

Sandroide 26-01-2024

Mooie goede airfryer

Deze airfryer is zeker een stuk beter (en groter) dan onze vorige airfryer. Hij is lekker groot, doet het goed, heeft veel opties en deze timer functie werkt ook goed. Hij ziet er goed uit, voelt heel degelijk aan is zeker een flinke verbetering tov oudere airfryers.

Wat voor ons nadelig is, is dat je hem moet openen door de hele bovenkant omhoog/open te klappen, ipv dat je een lade opentrekt. Hij staat bij ons in een open keukenkastje maar als we hem willen openen moet je hem eruit halen, onze oude konden we gewoon laten staan. Daarnaast kreeg ik het grillen niet helemaal goed voor elkaar, kreeg een aantal keer de melding “vul eten bij”. Ik lees dat de grillfunctie het verder goed doet bij andere reviews, dus ik zal wel iets verkeerd doen.

Al met al hele fijne airfryer en zeker een aanrader. Goede functionaliteiten, veel friet bakken geen probleem, bloemkool pizza ook binnen no-time klaar (en past er in zijn geheel in, zon bodem die je zelf moet beleggen). Enige nadeel voor ons is de manier van openen.

Pluspunten

• Groot
  • Functionaliteiten

Minpunten

• Manier van openen

Delinyo 25-01-2024

Een AirFryer Grill die het beste als Grill werkt.

De afgelopen weken heb ik de Princess Airfryer Grill mogen testen en de Grill heeft mij lichtelijk verrast. Deze Airfryer Grill draait natuurlijk om de grill functie en die werkt gelukkig genoeg perfect. Zo duurt het opwarmen slechts een paar minuten en is het eten binnen tien minuten goed gegrild. Ik heb zelf van alles geprobeerd, zoals kip en tilapia filet, en alles kwam er goed gebakken en gegrild uit. Er zit ook een thermometer bij de Airfryer Grill en deze zorgt ervoor dat de tijd automatisch wordt aangepast wanneer het eten nog niet gaar is. De temperatuur kan je zelf instellen. Tijdens het gebruiken heb ik helaas niet gezien of dit ook echt werkt. Zo was mijn kip nog niet gaar toen de Airfryer nog twee minuten had staan, maar ik kon niet zien of er ook echt tijd werd toegevoegd aan het bakken. De kip was uiteindelijk wel volledig gaar en goed gebakken.
Mijn enige minpunt aan de Airfryer, is toch het ‘normale’ Airfryer gedeelte. Gerechten met grote hoeveelheid, zoals friet en groenten kan je helaas niet zo veel van bakken. Vooral bij de friet merkte ik dat ik vaak moest schudden om alles goed gebakken te krijgen.
Al met al ben ik redelijk tevreden met de Airfryer Grill als ik hem alleen als Grill zie. Maar het Airfryer gedeelte is het toch net niet.

Pluspunten

• Grill is snel opgewarmd
  • Grill werkt goed

Minpunten

• Airfryer werkt minder

Ladygina 24-01-2024

Wat een gebruiksgemak en tijdbesparing

Ik heb dit product enkele weken mogen testen.
Van tevoren was ik heel sceptisch over het gebruik van een airfryer maar ben erg positief verrast.
De gebruiksaanwijzing was duidelijk, en het in elkaar zetten van het product wijst zich van zelf.
Het gaasrooster moet best hard ingedrukt worden zodat het vastklemt, hier was ik in het begin bang dat ik iets ging beschadigen als ik te hard druk.
Het gebruik was heel gemakkelijk en het verwarmen ging erg snel.
De aangegeven tijden voor vlees en ook voor het gebak waren prima, en alles was perfect gegaard.
Enige minpunt was dat het gaasrooster in de vaatwasser als ik vlees heb gebakken niet goed schoon werd, maar met een sponsje was het makkelijk te reinigen.
Ideaal dat de mand en de grillplaat ook in de vaatwasser mogen.
Ik zal dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijk te reinigen
  • Buitenkant wordt niet heet
  • Vlees smaakt lekker en blijft sappig

Minpunten

• Gaasrooster werd niet goed schoon in de vaatwasser

b***********@g******** 23-01-2024

Ik heb deze aifryer van Princess namens review.nl mogen testen. De handleiding was op een aantal punten niet geheel duidelijk maar gelukkig zijn de instellingen intuïtief zeker zeer goed te doen. Het bakken van een grote hoeveelheid patat in een keer had wel wat langer nodig dan de vooringestelde tijd van de keukenknop. Het maken van een snelle snack gaf wel een goed resultaat. Met gebruik maken van de meegeleverde temperatuursensor hebben we een heerlijke rollade kunnen bereiden. Even een klein boterkoekje maken was in dit apparaat geen probleem. Afbakbroodjes met daarbij ook gelijk de eitjes bereiden was ook en eitje.. Het apparaat komt degelijk over en het ontwerp misstaat zeker niet in de keuken. Kortom deze veelzijdige machine met handige voorkeuze instellingen welke ook eenvoudig weer aan te passen zijn is beslist een aanrader.

Mitchell 22-01-2024

Gebruiksvriendelijke Airfryer

Ik mocht de Princess Airfryer Grill testen voor review.nl en het overtreft mijn verwachting met zijn gebruiksvriendelijke bediening, waardoor zelfs ik als beginner moeiteloos kan genieten van gezonde maaltijden. De grote capaciteit maakt het ideaal voor het bereiden van grote gerechten, waardoor het een veelzijdige aanwinst is. Het strakke design ziet er goeduit. Deze airfryer grill is enorm makkelijk door de meegeleverde thermometer waardoor de gerechten op de perfecte temperatuur is. Al met al is het een goede keuze voor iedereen maaltijden maakt via de Airfryer.

Pluspunten

• Grootte
  • Thermometer

Minpunten

• Niet

Kaya2 22-01-2024

Werkt uitstekend

Voor deze Princess airfryer & grill product heb ik de kans gekregen om uitgebreid te testen. Bij het uitpakken krijg je een handleiding, de airfryer&grill en een vleesthermometer voor gemak bij het controleren van je vlees. Het is een ruime apparaat waar veel in past. Product bevat een vrij zware deksel, je moet oppassen dat je het goed uitklapt bij gebruik. Het is in het begin uitzoeken hoe alles werkt. Na alle knopjes uitproberen en de handleiding doornemen kom je al meteen een eind. De instructies van de handleiding was voor mij duidelijk. Het vlees grillt zoals het zou moeten goed op de grill. Hierbij gebruikte ik een nevel olie om het eten mee te coaten. Ook diepvriesproducten zoals loempia's, frituursnacks en frietjes worden goed knapperig. Het fijne is dat het eten van de airfryer sneller klaar is vergeleken met een oven. Het vervangt bij ons ook de frituurpan. Qua prestatie is het een topproduct. Het doet wat het beloofd en wij zijn super blij thuis dat het ook in de olie scheelt. Het product doet ook de smaak niet onder. Het design mocht alleen van mij wat strakker en de deksel minder zwaar zijn. Voor de rest raad ik het product zeker aan.

Pluspunten

• Ruime capaciteit
  • Functies werken goed

Minpunten

• Opening te zwaar
  • Design kon mooier

Reijer 22-01-2024

Deze airfryer bevalt me wel

Ik ben blij met de Princess airfryer grill. Het is echt een fijn apparaat waarmee ik onder anderen goede tosti’s heb gemaakt. Het gebruiksgemak is fantastisch, met een eenvoudig te begrijpen bedieningspaneel en duidelijke instructie. De grill functie werkt perfect en zorgt voor heerlijk gegrilde gerechten met een mooie bruine kleur. Daarnaast is de capaciteit van de airfryer erg goed. Hier kon onder andere genoeg friet in voor het gezin, wat ik bij onze vorige in twee delen moest bakken. Het design van de airfryer is prima. Wat je kunt verwachten van een airfryer. Kortom, ik ben ontzettend tevreden met de Princess airfryer grill en kan het iedereen aanraden die op zoek is naar een veelzijdig en gebruiksvriendelijk apparaat.

Pluspunten

• snel voorverwarmd
  • Voorgeprogrammeerde standen
  • kerntemperatuurmeter

Mandy441 21-01-2024

Zeer veelzijdige airyer

De Princess Airfyer Grill heeft een mooi design en een stoer uiterlijk, wat meteen opvalt in de keuken. Het apparaat is echter wel aan de grote kant, ook door de capaciteit van 5,6 liter, wat voor sommige gebruikers mogelijk een nadeel kan zijn. Een opvallend kenmerk is dat de deksel naar boven opent, wat anders is dan bij andere airfyers. Dit geeft het apparaat een uniek tintje, maar het kan voor sommige mensen wennen zijn. Bij de eerste aanblik lijkt het product ingewikkeld vanwege de vele knopjes. Het is noodzakelijk om de gebruiksaanwijzing te lezen, maar eenmaal bekend met de bediening blijkt het apparaat veelzijdig en maar toch makkelijk in gebruik.
De Princess Airfyer Grill warmt snel op, maar het ontbreekt aan een melding wanneer de gewenste temperatuur bereikt is. Met de crisp functie worden aardappeltjes en frietjes heerlijk krokant. De toevoeging van een vleesthermometer is een pluspunt, dus je bent zeker van goed gegaard vlees. De grill functie voor vlees, vis en kip is een topper! En het apparaat kan ook dienen als een gewone oven voor het afbakken van broodjes. De veelzijdigheid van het apparaat hebben we echt kunnen uitproberen. Het apparaat is prima met de hand af te wassen na gebruik.
Wel hebben we wat nadelen gezien. Het feit dat de deksel omhooggaat, kan tijdens gebruik tot lekken/stomen aan de zij- en voorkant leiden, waardoor het handvat nat en warm kan worden. Het receptenboek dat wordt meegeleverd moedigt aan om de mogelijkheden van dit apparaat verder te ontdekken. Deze airfyer is een goede keuze is als aanvulling of zelfs als vervanging voor een traditionele oven.

Joël 21-01-2024

Goede airfryer

Ik vind het een mooie airfryer/grill. Het design is erg mooi met een groot en helder display. Ik heb dit apparaat mogen testen en het was tevens ook mijn 1e ervaring met een airfryer . Wat opvalt is dat de klep naar boven opengaat. De inhoud is ruim. Wel vind ik het snoer wat kort dus het is wel passen en meten waar je hem neerzet. In mijn geval is dat op een krukje in de bijkeuken geworden. Het snoer had dus langer gekund. Verder staat er in de beschrijving dat het apparaat aangeeft wanneer hij voorverwarmd is. Dit heb ik niet kunnen waarnemen en ervaren. Dat is wel jammer. Want nu is het een beetje gokken hoelang het duurt voordat de patat klaar is. Met de gril functie werkt dit volgens mij wel. Ik heb heerlijke kippenppotjes gegrild. Maar ook gewoon lekker patat en snacks komen er heerlijk bruin en krokant uit. Het apparaat stelt dus zeker niet teleur.

• Groot
  • Mooi display
  • Bereid het eten goed

Minpunten

• Te kort snoer
  • Voorverwarm knop ontbreekt

e***@e****** 20-01-2024

Aanwinst voor elke keuken

Sinds enige weken zijn wij in de gelegenheid om deze Princess AirFryer Grill uit te testen. Uit de doos valt gelijk op dat de stroomdraad wat kort is. Om het vlakbij de afzuigkap te plaatsen zullen veel mensen waarschijnlijk een verlengsnoer nodig hebben. Verder is het display mooi groot en duidelijk. Wel is de ledverlichting best fel waardoor je in een schemerige omgeving de symbolen moeilijk af te lezen zijn.

De AirFryer heeft een deksel die naar boven open gaat. Je moet dus wel zorgen dat er genoeg ruimte om de airfyer is (wat ook wel aan te bevelen is vanwege de warmte). Het mandje zit vast en gaat los en eruit wanneer je de vergrendelingsknop indrukt.

Wat opvalt is dat er een temperatuurpin bij zit. Deze kan je in het vlees steken als je deze gaat grillen. Wij hebben dit bijvoorbeeld met een beenham uitgeprobeerd. Je stelt in hoeveel graden het vlees van binnen moet zijn en wat de grill temperatuur moet zijn. Bijvoorbeeld 200 graden en dat het vlees 60 graden van binnen moet zijn. Het is dan vele malen sneller gaar dan als wij dit in een traditionele oven klaarmaken. Het scheelt dus veel tijd en het vlees is gewoon lekker mals en sappig.

Verse frites bakken gaat super net zoals rosti rondjes en aardappel gezichtjes. Deze willen in een gewone airfryer best wel zeer bruin worden maar in deze Princess worden ze mooi goudgeel. Maar ook vissticks zijn snel en heerlijk klaar of groentes zoals pompoen.

Het schoonmaken gaat zeer makkelijk hoewel je wel even moet opletten dat je de 4 rubbertjes eerst even eraf haalt en later weer erop zet.

Eindconclusie is dat het voor iedereen een mooie aanwinst in de keuken kan zijn. Vooral als je vlees snel klaar wil maken of even een snelle snack wilt klaarmaken.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Sneller dan in de oven

Minpunten

• Kort stroomdraad
  • Hefmechanisme om te openen

HENRY90 20-01-2024

Goeie grillfunctie. Handleiding kan beter

Afgelopen weken heb ik het product mogen testen.
De display en gebruikershandleiding zijn helaas niet duidelijk genoeg. Grill functie doet wat het moet.
Voor friet is een autokeuze en dat werkt super.

Pluspunten

• Grillfunctie
  • Auto frietfunctie

Minpunten

• Onduidelijke bediening
  • Geen duidelijke handleiding
  • Onduidelijk hoe verder na pre heat

J Koedijk 17-01-2024

Bevalt goed

Gezien onze oude airfryer het begeven heeft, zijn we op zoek gegaan naar een nieuw alternatief. Toen wij de mogelijkheid kregen om deze airfryer grill te testen, besloten we om dat te proberen.

Ik vind dat de airfryer erg gebruiksvriendelijk is en makkelijk schoon te maken door de uitneembare bak. Wat ik wel onhandig vind, is dat de airfryer best veel ruimte inneemt doordat de klep naar boven opent. Wij hebben een redelijk kleine keuken dus dat is niet heel praktisch.

Ook duurt het best lang voordat hij goed op temperatuur is. Wat ik wel een enorm voordeel vind is dat de airfryer erg stil is. Je hoort bijna niet dat ie aanstaat.

Pluspunten

• Stil
  • Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Neemt veel ruimte in
  • Relatief kleine bak
  • Voorverwarmen duurt lang

jkr 08-01-2024

Geen aanrader

Ik heb deze Princess airfryer grill een tijdje mogen testen en ben er niet zo over te spreken. Het apparaat heft wel een fraai design en de verschillende gebruikersopties zijn een prettige toevoeging ten opzichte van een standard airfryer. Ook de meegeleverde temperatuurmeter is erg praktisch. Helaas werkt de arifry-functie echter niet goed. Volgens de manual zou het apparaat aangeven wanneer deze is voorverwarmd, maar dit doet hij niet. Na 20 minuten voorverwarmen en de friet (A-merk) te bakken volgens de aanbevolen bereidingswijze was deze nog steeds niet knapperig en gaar. Mijn inziens biedt deze airfryer dan ook geen voordelen ten opzichte van een oven.

Pluspunten

• temperatuurmeter
  • design

Minpunten

• slechte airfry-functie
  • geen voorverwarm-knop